Dé inkoopservice voor alle interieur professionals!
MERKEN & LEVERANCIERS
Omdat het je méér winst oplevert, je géén risico's en verantwoordelijkheden meer draagt én het een hoop stress scheelt.. Je bent formeel gezien geen leverancier meer, dat stuk nemen wij over.
"Als ik zelf inkoop, dan hou ik er meer aan over", zul je denken. Als je dat los per opdracht bekijkt klopt dat ook. Maar als je het eens over een maand bekijkt en uitrekent hoeveel tijd het je kost, los van het gedoe waar je misschien geen zin in hebt, zul je tot de conclusie komen dat het best wel wat uren zijn. Daar staat dan ook een goed bedrag tegenover veelal.
Maar wat als je die uren nou niet kwijt zou zijn hieraan, je 0 risico loopt en je evengoed tot wel 75% eraan overhoudt? De uren die je vrijspeelt kun je een andere opdracht voor aannemen, die ook weer inkoop met zich meebrengt. Dan heb je én extra omzet uit die uren plus 2x tot wel 75% van de inkoop opbrengsten. En als je het zelf had gedaan had je 1x 100% van de inkoop opbrengsten en géén extra opdracht.
Indien je dit in een concreet rekenvoorbeeld wilt zien kun je dat altijd bij ons opvragen via ons contactformulier
House of Purchase is in de basis puur gericht op service en dienstverlening, wij hebben dus geen vaste samenwerkingen waar we niet vanaf kunnen wijken. Onze members hebben allemaal zo hun eigen voorkeur voor merken/leveranciers, daarom kopen wij vrijwel overal in. Wel werken we met 'preferred suppliers' wat inhoudt dat wij met hen zeer goede condities hebben afgesproken en een vaste en prettige samenwerking hebben. Echter is er geen sprake van exclusiviteit.
Items waarop wij geen voordeel kunnen bieden naar de eindklant en wij ook geen voordeel op kunne halen worden doorgaans niet aangeboden in de offerte. Dit wordt in de e-mail aan de klant kenbaar gemaakt.
Bij een geconsolideerde levering (een levering waarbij we alle items in 1 levering aanbieden) bieden wij wel alles aan. Dit laten wij leveren bij one logistieke partner om het vervolgens in 1x te laten leveren bij de eindklant. Dit is op aanvraag en nemen wij in dat geval mee in de offerte.
Heb je al een jarenlange prettige samenwerking met een of meerdere specifieke leveranciers dan is dat geen enkel probleem. Indien je dat bij ons aangeeft dan houden wij daar rekening mee en kopen wij desgewenst via hen in.
Ook kun je je banden met hen goed blijven onderhouden door hen regelmatig te blijven bezoeken en eventueel met je klanten langs te gaan. Ook stalen vragen wij daar op, of als je dat liever zelf doet kan dat ook.
Ja wij kopen ook in bij groothandels.
Ja wij kopen ook in bij merken en leveranciers buiten Nederland.
Onze kortingen zijn minimaal gelijk aan die van de interieur professional en bij bepaalde leveranciers hoger. Dit komt omdat wij vaker en dus hogere aantallen inkopen dan een zelfstandige interieur professional.
Jouw eindklant zal via ons altijd de laagste prijs ontvangen t.o.v. wat er online vindbaar is. Wij hebben geen zicht op alle (lokale) lopende acties waardoor het kan voorkomen dat een product ergens in het land tegen (bijna) inkoopprijs wordt aangeboden. Daar kunnen wij dan niet meer onder zitten met de prijs. Ook zijn deze acties niet altijd zichtbaar voor ons.
Jouw eindklant verwacht een goede en eerlijke prijs, die bieden wij ook. Het kan gebeuren dat een item een paar dagen later ergens in de sale is. Helaas hebben wij geen zicht op komende acties bij (online) retailers.
Ja wij kopen ook alles m.b.t. sanitaire ruimtes en keukens in.
Ja wij kopen ook keukenapparatuur in.
MEMBERSHIP
Brons
Je betaalt geen maandelijkse member fee, minimale orderwaarde. van de offerte dient €2.000,- ex BTW te zijn o.b.v. verkoop adviesprijs. Dit membership is interessant wanneer je af en toe inkoopt en dus ook maar af en toe gebruik wilt maken van onze diensten.
Zilver
Je betaalt €29,95 aan maandelijkse member fee, minimale orderwaarde per offerte dient €1.000,- ex BTW te zijn o.b.v. verkoop adviesprijs. Dit membership is interessant wanneer je zo'n 1x per maand gebruik te willen maken van onze diensten. Daarnaast verwacht je niet meer dan €20.000,- op jaarbasis aan inkoop/
Goud
Je betaalt €49,95 aan maandelijkse member fee en er is geen minimale orderwaarde per offerte. Dit membership is interessant wanneer je meer dan €20.000,- op jaarbasis aan inkoop verwacht.
Wil je meer inzage in de verschillen dan kun je meer informatie bij ons aanvragen via het contactformulier.
Een membership heeft een minimale duur van 3 maanden, daarna is deze maandelijks opzegbaar. Let op: altijd vóór de 1e van de volgende maand.
Je kunt je membership altijd upgraden en 1x per downgraden. Dit kun je per mail bij ons aanvragen via contact@houseofpurchase.nl
Ben je langdurig ziek of zijn er andere omstandigheden waardoor je tijdelijk niet kunt werken en dus ook geen inkoop hebt dan kunnen wij je membership tijdelijk stopzetten. Neem hiervoor contact met ons op via contact@houseofpurchase.nl
Je ontvangt van ons de factuur altijd in de 1e week van de maand.
LEVERINGEN
Alles wordt altijd bij jouw klant geleverd.
Ja wij bieden tijdelijke opslag aan. Hiervoor werken wij samen met een logistieke partner die er tevens voor zorgt dat desbetreffende items worden uitgeleverd op het gewenste moment.
Afhankelijk van het type product en de duur van de opslag kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan je klant. Dit wordt duidelijk voorafgaand op de offerte aangegeven.
Betreft jouw klant een particuliere opdrachtgever dan heeft hij/zij consumentenrecht en 14 dagen bedenktijd. Dit geldt niet op items die in de sale zijn of een speciale actie betreffen bij de leverancier.
Maatwerk producten zijn hiervan uitgesloten en kunnen niet retour worden genomen.
Ja wij leveren ook naar het buitenland. Hou hierbij wel rekening met doorgaans hogere verzendkosten.
Wij nemen jou altijd mee in cc wanneer we je klant op de hoogte stellen van een levering. Daarnaast controleren wij na levering altijd of de items in goede orde zijn ontvangen, ook daar sta jij in cc. Zo weet je altijd wat de status is bij je klant.
Het kan voorkomen dat de leverancier of transporteur rechtstreeks met de klant een leveringsmoment afspreekt waarvan wij dan niet altijd op de hoogte zijn. Wij houden dit continue in de gaten zodat wij de controle na levering kunnen doen. Het kan dus voorkomen dat je achterf op de hoogte wordt gebracht ipv vooraf.
NAZORG & PRODUCTKLACHTEN
Bij een productklacht vragen wij altijd dit binnen 3 werkdagen na levering te melden via contact@houseofpurchase.nl onder vermelding van het ordernummer of factuurnummer.
Ja wij bieden op al het zitmeubilair All in House Service aan met 5 jaar garantie.
Voor alle informatie over deze service verwijzen wij je graag naar de website van Oranje Furniture, het bedrijf achter All in House Service.
ALGEMEEN
Voor al je vragen m.b.t. commissies & uitbetalingen willen wij je vragen een e-mail te sturen naar contact@houseofpurchase.nl
Op dit moment hebben wij (nog) geen showroom. Wel hebben wij op onze socials een virtuele showroom waar o.a. retour gekomen items voor een scherpe prijs worden aangeboden.
Op onze socials hebben wij een virtuele showroom waar o.a. retour gekomen items voor een scherpe prijs worden aangeboden.
We vinden het altijd leuk eens met elkaar te praten en eventuekle mogelijkheden te bekijken. Wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen! Stuur ons een e-mail met daarin meer informatie over je vraag en binnen 5 werkdagen zullen wij daaroip reageren.
Dit bieden wij niet standaard aan, maar wij denken altijd mee met onze members. Wie weet hebben wij iemand in ons netwerk hiervoor.
Dit bieden wij niet standaard aan, maar wij denken altijd mee met onze members. Wie weet hebben wij iemand in ons netwerk hiervoor.
Nee, dit is niet mogelijk. Wij werken enkel in opdracht van onze members ewaar wij van de offerte aanvraag ontvangen. Consumenten kunnen terecht bij de dealers en retailers waar zij hun gewenste items kunnen aanschaffen.
Copyright © 2024 HOUSE OF PURCHASE - All Rights Reserved.