Dé B2B projectleverancier voor interieur professionals!
Dé B2B projectleverancier voor interieur professionals!
MERKEN & LEVERANCIERS
Omdat het je méér winst oplevert, in tijd en dus ook in geld.
"Als ik zelf inkoop, dan hou ik er meer aan over", zul je denken. Als je dat los per product of leverancier bekijkt kan dat soms het geval zijn. Maar in veel gevallen heeft HOP een scherpere inkoop en jij dus ook via ons. Zit er een merk/leverancier bij je aanvraag waarbij je dezelfde inkoop hebt als HOP, dan nog loont als je uitrekent hoeveel tijd het je kost om zelf bij alle leveranciers apart in te kopen. Meerdere contacten, meerdere facturen om in te boeken en eventuele achteraf commissies te factureren. Dat alles verloopt bij HOP dus via één partij en dus ook maar één factuur.
Achteraf commissies worden bij ons direct bij het inkoopbedrag verwerkt.
De tijd die je hiermee bespaart kun je een andere opdracht voor aannemen, die ook weer inkoop met zich meebrengt. Dan heb je én extra omzet uit die uren plus weer eventuele inkoop opbrengsten. En als je het zelf had gedaan had je 1x 100% van de inkoop opbrengsten en géén extra opdracht.
House of Purchase koopt meer dan 350 merken in op dit moment. Sommigen rechtstreeks, sommigen weer via een tussenleverancier waar wij scherpe afspraken mee hebben.
Heb je al een jarenlange prettige samenwerking met een of meerdere specifieke leveranciers dan is dat geen enkel probleem. Indien je dat bij ons aangeeft dan houden wij daar rekening mee en kopen wij desgewenst via hen in. Mocht er een te groot verschil in marge zitten tov onze eigen vaste leverancier dan zullen wij dat met je overleggen.
Ja wij kopen ook in bij groothandels.
Ja wij kopen ook in bij merken en leveranciers buiten Nederland.
Onze kortingen zijn minimaal gelijk aan die van jou als interieur professional en bij bepaalde leveranciers hoger. Dit komt omdat wij vaker en dus hogere aantallen inkopen dan een zelfstandige interieur professional. In het eerste geval lever je via ons op sommige merken iets in (afhankelijk vd hoogte van je offerte aanvraag) , maar bespaar je dus flink op tijd. Daarnaast trek je het weer ruimschoots recht met de korting op merken waarop wij een hogere korting geven.
Ja wij kopen ook alles m.b.t. sanitaire ruimtes en keukens in, echter adviseren wij dat altijd zelf rechtstreeks te regelen ivm de vele bijkomende specificaties.
Ja wij kopen ook keukenapparatuur in.
LEVERINGEN
Dit is afhankelijk per merk/leverancier wat mogelijk is. Sommige producten kunnen via dropshipment en andere producten kunnen alleen op een zakelijk adres worden geleverd. Dit kan bijvoorbeeld bij jouw logistieke partner of via onze logistieke partner.
Ja wij bieden tijdelijke opslag aan. Hiervoor werken wij samen met een logistieke partner die er tevens voor zorgt dat desbetreffende items worden uitgeleverd op het gewenste moment.
Op basis van de verwachte duur van de opslag en het afleveradres nemen wij dat als stelpost op in de offerte.
Betreft jouw klant een particuliere opdrachtgever dan heeft hij/zij consumentenrecht en 14 dagen bedenktijd. Hou er rekening mee dat jij als professional in dit geval ook als leverancier optreedt naar jouw klant en retouren bij jou terecht zullen komen. Dit is altijd het geval wanneer jij als professional jouw klant factureert, ongeacht waar je inkoopt. Nu zijn er ook merken/leveranciers die wel retouren accepteren, helaas zijn dat er niet veel. Wij zullen dat aangeven op de offerte.
Maatwerk producten, verf en behang zijn hiervan uitgesloten en kunnen niet retour worden genomen.
In dat geval is het handigst dit met jouw logistieke partner te bespreken. Indien gewenst kan dat ook via onze partner.
In principe ontvang je alle track & trace meldingen van jouw aankopen welke je kunt delen met jouw klant. Het kan voorkomen dat de leverancier of transporteur rechtstreeks met de klant een leveringsmoment afspreekt waarvan wij dan niet altijd op de hoogte zijn.
NAZORG & PRODUCTKLACHTEN
Bij een productklacht vragen wij altijd dit binnen 2 werkdagen na levering te melden via contact@houseofpurchase.nl onder vermelding van het ordernummer of factuurnummer.
Zorg er dus te allen tijde voor dat leveringen direct bij ontvangst worden gecontroleerd op eventuele schade e.d. Na de termijn van 48u kunnen wij niet garanderen dat het in behandeling wordt genomen door desbetreffende leverancier.
Laat je de bestelling(en) leveren bij een logistieke partij? Zorg er dan voor dat deze daar na binnenkomst worden gecontroleerd voordat het op transport gaat naar jouw klant. Dit omdat eventuele schade hierna niet meer te herleiden valt.
Ja wij bieden op al het zitmeubilair All in House Service aan met 5 jaar garantie.
Voor alle informatie over deze service verwijzen wij je graag naar de website van Oranje Furniture, het bedrijf achter All in House Service. Ook hier zit een inkoopkorting op.
ALGEMEEN
We vinden het altijd leuk eens met elkaar te praten en eventuekle mogelijkheden te bekijken. Wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen! Stuur ons een e-mail met daarin meer informatie over je vraag en binnen 5 werkdagen zullen wij daarop reageren.
Dit bieden wij niet standaard aan, maar wij denken altijd graag mee. Wie weet hebben wij iemand in ons netwerk hiervoor.
Dit bieden wij niet standaard aan, maar wij denken altijd graag mee.
Nee, dit is niet mogelijk. Consumenten kunnen terecht bij de dealers en retailers waar zij hun gewenste items kunnen aanschaffen.
HOUSE OF PURCHASE
Copyright © 2024 HOUSE OF PURCHASE - Alle rechten voorbehouden
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.