Dé inkoopservice voor alle interieur professionals!
Neem contact met ons op via contact@housofpurchase.nl als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden.
Jouw eindklant zal via ons altijd de laagste prijs ontvangen t.o.v. wat er online vindbaar is. Wij hebben geen zicht op alle (lokale) lopende acties waardoor het kan voorkomen dat een product ergens in het land tegen (bijna) inkoopprijs wordt aangeboden. Daar kunnen wij dan niet meer onder zitten met de prijs. Ook zijn deze acties niet altijd zichtbaar voor ons.
Je verwacht een goede en eerlijke prijs, die bieden wij ook. Het kan gebeuren dat een item een paar dagen later ergens in de sale is. Helaas hebben wij geen zicht op komende acties bij (online) retailers.
BEZORGEN
Alles wordt altijd bij jou thuis geleverd.
Dit is verschillend per leverancier en per transporteur. Sommige leveranciers werken met transporteurs die leveren tot aan de drempel, anderen brengen je bestelling netjes naar binnen en nemen karton & plastic netjes mee. In uitzonderlijke gevallen kan het zelfs liggen aan de chauffeur(s) die je treft.
Gelukkig weten wij op voorhand vrijwel altijd wat de service wel of niet is en zullen je daar netjes van op de hoogte stellen. In sommige gevallen is extra service bij te bestellen, dit geven wij optioneel aan in de offerte.
Is het aangegeven levermoment voorbij en heb je niets van de leverancier of van ons vernomen? Neem in dat geval contact met ons op via contact@houseofpurchase.nl en wij gaan er direct voor je achteraan.
Jouw product gaat langs veel schakels voordat het bij jou wordt bezorgd. In de meeste gevallen worden wij goed op de hoogte gehouden van de verwachte levering, maar helaas krijgen wij soms niet de juiste informatie (op tijd) door. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend!
Ja, op aanvraag wij bieden tijdelijke opslag aan. Hiervoor werken wij samen met een logistieke partner die er tevens voor zorgt dat desbetreffende items worden uitgeleverd op het gewenste moment.
Afhankelijk van het type product, aantal en de duur van de opslag kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht. Dit wordt duidelijk voorafgaand op de offerte aangegeven.
Ja wij leveren ook naar het buitenland. Hou hierbij wel rekening met doorgaans hogere verzendkosten.
Ja wij leveren ook naar het buitenland. Hou hierbij wel rekening met doorgaans hogere verzendkosten.
RETOUREN & KLACHTEN
Bij een productklacht vragen wij altijd dit binnen 3 werkdagen na levering te melden via contact@houseofpurchase.nl onder vermelding van het ordernummer of factuurnummer.
Ben je consument? Dan heb je 14 dagen bedenktijd. Dit geldt niet op items die in de sale zijn of een speciale actie betreffen bij de leverancier.
Maatwerk producten/made to order zijn hiervan uitgesloten en kunnen niet retour worden genomen.
Ben je een zakelijke afnemer dan kunnen de bij ons bestelde items niet retour worden gestuurd.
ALGEMEEN
Zelf bieden wij dit niet aan. Wel bieden onze leveranciers dit aan en zullen wij bij de offerte navraag doen of hier interesse voor is.
Op dit moment hebben wij (nog) geen showroom. Wel hebben wij op onze socials een virtuele showroom waar o.a. retour gekomen items voor een scherpe prijs worden aangeboden.
Dit bieden wij niet standaard aan, maar wij denken altijd mee met onze members. Wie weet hebben wij iemand in ons netwerk hiervoor.
Dit bieden wij niet standaard aan, maar wij denken altijd mee met onze members. Wie weet hebben wij iemand in ons netwerk hiervoor.
Nee, dit is niet mogelijk. Wij werken enkel in opdracht van onze members. Als consumenten verwijzen wij je graag door naar een (online) retailer.
Copyright © 2023 HOUSE OF PURCHASE - Alle rechten voorbehouden
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.